Na wrocławskim Uniwersytecie SWPS w ramach III roku Psychologii biznesu właśnie ruszyła pierwsza edycja specjalistycznego modułu Marketing internetowy opracowanego przez ekspertów z Divante.

Kurs obejmuje szeroko pojęty marketing internetowy, ze szczególnym naciskiem na Social Media i SEO.

Celem zajęć jest wykształcenie u studentów pragmatycznej znajomości narzędzi, działań i sposobu pracy nad marketingiem internetowym. Kluczowym elementem modułu jest nauka przez omawianie praktyki stosowanej w codziennej pracy.

W ramach modułu Karol Bzik, E-commerce Performance Director w Divante, przeprowadzi wykład Marketing internetowy:

„Uczymy przyszłych marketingowców jak planować i realizować działania marketingowe oraz jak wykorzystać technologię w marketingu (Marketing Technology). W trakcie kursy studenci poznają m.in. sposoby budowania mediaplanów, tworzenia person, czy zakupu mediów.”

Uzupełnieniem wykładu będą ćwiczenia z zakresu Social media, które przeprowadzi Marcin Moska, B2B E-commerce Director:

„Studenci dowiedzą się, jak wykorzystywać Content Marketing i Social Media w budowaniu marki i sprzedaży oraz personal brandu.”

Ponadto ćwiczenia Optymalizacja i pozycjonowanie serwisów internetowych przeprowadzi Andrzej Muzaj, E-commerce Performance Team Leader:

„Ćwiczenia z optymalizacji serwisów internetowych zapoznają studentów z najpopularniejszymi trendami w pozycjonowaniu, używanymi narzędziami a także ogólnie przyjętymi standardami i praktykami spotykanymi aktualnie w branży. Jednocześnie celem ćwiczeń będzie przygotowanie uczestników do samodzielnych działań oraz przewidywania dynamicznie zmieniających się trendów w dziedzinie optymalizacji.”