Kolejnym z prelegentów Sales Camp #2, który odbędzie się w 10 lutego w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie jest Marcin Moska. W Divante obejmuje stanowisko Sales Manager  – lidera kompleksowych wdrożeń e-Commerce w Polsce. Autor kilku eBooków o tej tematyce.

1. O czym opowiesz podczas swojego wystąpienia?

Opowiem o książce, która mnie jako handlowca zainspirowała, zmieniła mój styl pozyskiwania klientów, ale również rozpoczęła przeobrażenie całego działu handlowego w Divante. Podzielę się przełomowymi badaniami wykonanymi przez CEB opisującymi charakterystykę najlepszych handlowców. Jak być efektywnym w sprzedaż skomplikowanych produktów technologicznych, jakie są oczekiwania klientów i jak im sprostać w dobie dostępu do wszystkich informacji w Internecie – wiedzę jaką każda osoba pozyskująca new business powinna wiedzieć.

 2. Co najbardziej zaskoczyło Cię podczas pracy z klientem zagranicznymi ?

Akurat działam tylko na rynku polskim, więc mogę wypowiedzieć się jak to widzę na krajowym podwórku. Cały czas zaskakuje mnie opieszałość w rozwoju technologicznym firm w PL. Handel i marketing on-line dają ogromne korzyści, a tak wiele przedsiębiorstw zwleka z podjęciem odważnych decyzjami, cała transformacja trwa zbyt długo.

Zapisy na Sales Camp #2:
http://edu.divante.pl/events/sales-camp-2/