W Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, 10 lutego odbędzie się Sales Camp #2. Kolejnym prelegentem jest Mick Griffin – CRO at Brand24 Internet Monitoring. Mick ma 7-letnie doświadczenie w tworzeniu skutecznej i globalnej strategii SaaS.

1. O czym opowiesz podczas swojego wystąpienia? Opowiem, jak ważne jest śledzenie wskaźników sprzedaży SaaS i jak optymalizować je na każdym etapie. Wiele narzędzi SaaS zwraca uwagę jedynie na liczbę transakcji, jednak istnieje wiele etapów, zarówno przed-, jaki i po-sprzedażowych, w których narzędzia SaaS mogą działać wydajniej i przynosić lepsze rezultaty.

2. Na co powinien zwrócić uwagę przedsiębiorca, który otwiera się na handel zagraniczny? Ważne jest, aby mieć na uwadze grupę docelową i jasny cel, gdy otwieramy się na globalny rynek. Łatwo jest się rozproszyć, gdy staramy się być otwartym dla jak największej grupy ludzi. Musimy pamiętać, komu chcemy sprzedać swoje usługi. Istotne jest także utrzymanie swojej marki, treści oraz ceny odpowiedniej dla tej grupy odbiorców. Choć chcesz dotrzeć do 50.000.000 osób, to być może wystarczy tylko 0,01% tej grupy, by osiągnąć sukces. Kluczowe jest, aby cały czas pozostać w pełni skupionym.

3. Co najbardziej zaskoczyło Cię podczas pracy z klientem zagranicznym? Co zaskoczyło mnie najbardziej, to brak obaw w stosunku do produktów, które nie pochodzą z lokalnego rynku. W większości firm istnieje mit, że Amerykanin będzie się bał kupić produkt z Europy Wschodniej. Dowiedziałam się jednak, że jest to bezpodstawna obawa, gdyż przedsiębiorstwa są bardziej niż kiedykolwiek zainteresowane, aby korzystać z najkorzystniejszych dla siebie rozwiązań, niezależnie od tego skąd ten produkt pochodzi, o ile usługa będzie warta swojej ceny.

Zarejestruj się na Sales Camp #2:

http://edu.divante.pl/events/sales-camp-2/