Sales Camp #2 odbędzie się 10 lutego w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Impreza jest przeznaczona dla handlowców, Sales Managerów, New Business Developerów i wszystkich zainteresowanych eCommerce. Kolejnym prelegentem jest Miłosz Belter, Product Manager z Catvertiser.com, pierwszej polskiej platformy do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku.

1. O czym opowiesz podczas swojego wystąpienia?
Moje wystąpienie będzie poświęcone pozyskiwaniu użytkowników oraz leadów sprzedażowych za pomocą Facebooka na przykładzie pierwszego w Polsce narzędzia do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku – Catvertiser.com.

2. Na co powinien zwrócić uwagę przedsiębiorca, który otwiera się na handel zagraniczny?
Najistotniejszą rzeczą, o której warto pomyśleć podczas planowania ekspansji na rynki zagraniczne jest przygotowanie swojego produktu do akcji promocyjnej: zadbanie o rzeczy takie jak automatyczna komunikacja z potencjalnym klientem czy przygotowanie materiałów szkoleniowych i pomocy w odpowiednich wersjach językowych pozwolą potencjalnemu klientowi poczuć się pewniej. Dodatkową, niezmiernie istotną rzeczą jest zapewnienie perfekcyjnego wsparcia dla użytkownika oraz szybkiego reagowania na jego problemy i obawy – to pozwoli zbudować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa u użytkownika.

3. Co najbardziej zaskoczyło Cię podczas pracy z klientem zagranicznym?
Rzeczą, która bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie podczas pracy z klientem zagranicznym jest otwartość i bardzo partnerskie oraz pozytywne podejście do testowanego narzędzia.

Zarejestruj się na Sales Camp #2:
http://edu.divante.pl/events/sales-camp-2/