10 lutego w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie odbędzie się Sales Camp #2 dedykowany miłośnikom eBiznesu. Jednym z prelegentów będzie Bartosz MajewskiHead of Sales w Right Hello, firmie dostarczającej leady B2B dla firm technologicznych.

1. O czym opowiesz podczas swojego wystąpienia?
W ostatnim roku przeprowadziłem około 250 rozmów z prezesami, sprzedawcami i dyrektorami sprzedaży w spółkach IT/SaaS i okolicach. Zdecydowana większość z nich była już obecna poza Polską. Z ponad 30 z nich pracujemy na co dzień. Bardzo szybko okazało się, że wiele firm ma bardzo podobne problemy z pozyskiwaniem nowego biznesu, z rentownością, z dotarciem do klientów z właściwej grupy docelowej. Pokażę, jak udało się im rozwiązywać swoje problemy w tych obszarach. Przy okazji pokażę, jak udało nam się dojść do niezłych przychodów, 15-osobowego zespołu i rentowności w rok.
2. Na co powinien zwrócić uwagę przedsiębiorca, który otwiera się na handel zagraniczny?
Powinien pracować nad swoim angielskim i przemyśleć zatrudnienie native speakera w języku kraju, na którym chce zaznaczyć swoją obecność. Powinien też spotkać się z możliwie dużą liczbą przedsiębiorców (z różnych branż!), która skutecznie z Polski wyszła na rynek zagraniczny, żeby uzyskać feedback, kontakty, rady i przestrogi.
3. Co najbardziej zaskoczyło Cię podczas pracy z klientem zagranicznym?
Pomimo bariery językowej, było i jest łatwiej niż z polskimi klientami. Płacą więcej, decydują szybciej, ufają bardziej, sprzedają lepiej.
 
Zapisz się na Sales Camp #2: