UX CAMP – 25 września w Krzywym Kominie odbyło się intensywne szkolenie z usability. Zainteresowanie przeszło nasze oczekiwania – wzięło w nim udział blisko 100 osób.
Tym razem ekspertem był Tomek Karwatka, CEO Divante, który tak zachęcał uczestników do wzięcia udziału w tym evencie:
Zajmuję się usability od 2004 r. Pracowałem przy kilku udanych startupach, zrealizowałem kilkadziesiąt projektów dla korporacji . Założyłem, rozwinąłem i sprzedałem jeden serwis www i jeden sklep internetowy. Współtworzę Divante, firmę kompleksowo wspierającą eCommerce. Chcę po prostu podzielić się doświadczeniem i wiedzą. Może wyniknie z tego coś fajnego dla Ciebie i dla mnie.
Podczas szkolenia UX Camp dowiedzieliśmy się:
– jak tworzyć użyteczne produkty,
– jak generować i polepszać efekty biznesowe z wykorzystaniem e-marketingu i usability,
– jak poprawić wskaźniki biznesowe istniejących serwisów i aplikacji,
– co działa, a co nie działa w e-marketingu i usability.
Szkolenie zostało skierowane do:
– założycieli startupów
– programistów, grafików i innych osób tworzących produkty cyfrowe
– menedżerów i właścicieli firm internetowych
Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymali od nas podpisane własnoręcznie przez prowadzącego dyplomy.
Dziękujemy, że byliście z nami i zapraszamy na kolejne szkolenia w cyklu Divante.EDU!